قوانین و مقررات

کاربر گرامی لطفا موارد ذکر شده در قسمت قوانین و مقررات استفاده از فروشگاه اینترنتی ژونات را در جهت استفاده صحیح مورد توجه قرار دهید :


کاربر :

به شخصی اطلاق میشود که با ثبت نام در سایت و یا با استفاده از ورود مهمان از خدمات سایت استفاده میکند.مطابق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران، کاربران برای خرید و استفاده از سرویس‌های تجاری، باید حداقل سن قانونی ۱۸ سال تمام یا مجوز و نظارت قانونی والدین قانونی یا سرپرست قانونی را داشته باشند. 
کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی ژونات مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است
کاربر با استفاده از خدمات ارائه شده در این وبسایت توافق میکند که با قوانین ذکر شده و هرگونه ایجاد تغییرات در آن موافقت کرده است و رضایت از این سیاستها دارد.در صورت بروز تغییر در قوانین ، نسخه بروز شده آن در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت.
حریم شخصی کلیه کاربران در وبسایت فروشگاه اینترنتی ژونات رعایت شده و از آن محافظت میشود . تمامی صفحات و وبسایت هایی که مرتبط با فروشگاه اینترنتی ژونات باشند در همین وبسایت قابل مشاهده هستند و هر نوع وبسایت و صفحه ای که خارج از موارد معرفی شده باشد ، نامرتبط با این مجموعه ( ژونات ) بوده و فروشگاه اینترنتی ژونات مسئولیتی در قبال فعالیت های آنها نخواهد داشت . 

 تمام ابزاری که در فروشگاه اینترنتی ژونات با هدف ارتباط با کاربران به کار گرفته می‌شود، فقط برای همین منظور طراحی شده و کاربران متعهد هستند که از این ابزار صرفاً برای ارسال و دریافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با بحث سفارش کالا باشد.

ارتباط کاربران با فروشگاه ژونات صرفا از طریق این آدرس وبسایت و آدرس های ذکر شده در وبسایت میباشد و متقابلا ارتباط فروشگاه ژونات با کاربران از طریق اطلاعاتی است که کاربر در سایت وارد میکند .
 اطلاعات کاربران به عنوان اطلاعات محرمانه نزد فروشگاه ژونات محافظت شده و این اطلاعات در اختیار شخص ثالث قرار داده نخواهد شد مگر برابر قانون و تصمیم مقام ذیصلاح قضایی.

کاربران پذیرای این هستند که اطلاعات درخواستی در وبسایت را طبق واقعیت درج کرده و در صورت بروز مشکل در این زمینه و دقیق نبودن اطلاعات وارده از طرف کاربر ، فروشگاه ژونات مسئولیتی در قبال مشکل بوجود آمده ندارد .

حساب کاربری متعلق به شخص کاربر و استفاده از آن قائم به شخص کاربر و غیرقابل انتقال است. کلیه مسئولیت های مربوط به حفظ و حراست از حساب کاربری برعهدۀ کاربر دارای حساب کاربری است. کاربران ضمن پذیرش کلیه مسئولیت ناشی از استفاده ی حساب کاربری، همۀ داده پیام های صادره از طریق حساب کاربری مذکور (از جمله ثبت نظرات) و تایید آنها را منتسب به خود دانسته و کاربران امکان هرگونه ادعایی نسبت به انکار، تردید و جعل داده پیام های ارسال شده از ناحیۀ خود را سلب می نمایند


ثبت سفارش ، پردازش و ارسال : 

 کلیه رویه های حقوقی و فنی اعم از احراز هویت کاربر، ایجاب و قبول، امضای الکترونیکی و تاییدیه های مرتبط ارائه شده توسط فروشگاه ژونات جهت انعقاد قرارداد الکترونیکی با کاربران از طریق وب­سایت، مورد قبول کاربران بوده و هرگونه روش فنی جهت تنظیم قرارداد از جمله ایجاب و قبول به مثابه توافق کتبی است. کاربران هرگونه ادعایی اعم از انکار و تردید نسبت به قرارداد الکترونیکی را از خود سلب می نمایند.

 روز کاری به معنی روزهای شنبه تا پنج‌شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی و رسمی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. وب­سایت  ژونات به کاربران خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان ثبت سفارش می‌‏دهد.

سفارش های ثبت شده به مقصد تهران در روز کاری ثبت سفارش ، پردازش میشود و در بازه زمانی مشخص شده توسط پیک درون شهری ارسال میشود.هزینه ارسال بصورت پس کرایه توسط کاربر پرداخت خواهد شد. سفارش های شهرستان ها پس از ثبت ، در روز های مشخص شده و نشان داده شده به کاربر ، پست خواهد شد. هزینه پست در زمان ثبت سفارش با توجه به انتخاب شهر برای کاربر مشخص خواهد بود . 
 
در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش کالا های موجود در سایت و یا اعلام وضعیت اشتباه کالا ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری برای فروشگاه اینترنتی ژونات محفوظ است و فروشگاه وجوه دریافتی را در اسرع وقت به حساب اعلام شده توسط کاربر عودت میدهد.
صرفا افزودن کالا به سبد خرید توسط کاربر ، به معنی رزرو کالا نیست و توصیه میشود برای جلوگیری از اتمام موجودی ، خرید در اسرع وقت انجام شود .

بسته بندی ها و نحوه ارسال توسط فروشگاه ژونات در راستای سلامت رسیدن محصول به مشتری طراحی شده است. در صورت بروز هرگونه حادثه و مخدوش شدن محصول در هنگام انجام پروسه حمل و تحویل ، موارد بوجود آمده به عهده شرکت حمل است .مشتری موظف است پس از تحویل گرفتن کالا ، برگه تحویل را امضا کرده و از پلمپ و سالم بودن محصول مطمئن شود . در غیر اینصورت عواقب احتمالی متوجه مشتری است . 
مدت زمان استرداد محصول در صورت نارضایتی مشتری مدت ۴۸ ساعت است . 
تمامی شرایط و قوانین ذکر شده در شرایط عادی قابل اجراست و در صورت بروز فورس ماژور هیچ یک از قوانین قابل اجرا نبوده و فروشگاه ژونات مسئولیتی در قبال آن ندارد.